.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار بيش از‌ 8500 نفر از مردم مازندران با استاندار



رئيس روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري از برگزاري ديدار چهره به چهره استاندار مازندران با مردم چالوس خبر داد و گفت: در 7 ديدار گذشته، طاهايي با 8 هزار و 500 نفر از مردم استان ملاقات داشته است.

به گزارش شمال نیوز  ، کمال رستمعلي به برگزاري ملاقات مردمي سيدعلي اکبر طاهايي، استاندار مازندران اشاره كرد و گفت: اين ديدار جمعه، 23‌مهر ماه جاري در مصلي اين شهرستان برگزار خواهد شد.

سخنگوي شوراي اطلاع‌رساني استان با اشاره به استقبال گسترده مردم از اين ديدارها، اظهارداشت: چالوس پس از رامسر، تنکابن، گلوگاه، بهشهر، نور، قائم شهر و ساري هشتمين شهرستاني ا‌ست که ديدار چهره به چهره استاندار با مردم در آن برگزار مي شود.

رستمعلي از ديدار بيش از 8500 نفر از مردم مازندران در مصلي‌هاي نماز جمعه با استاندار مازندران طي ديدارهاي گذشته خبر داد و گفت: مردم شهرستان چالوس مي‌توانند صبح جمعه با در دست داشتن تفاضاهاي خود در محل ياد شده با مسئولين استاني و شهرستاني ديدار کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مهر 1389
نگفتی در این دیدارها چند نفر کار گرقتند - خانه دارشدند- ازدواج کردند- اقساط وام شان مهلت داده شد- هزینه ثبت نام بچه ها داده شد-- پول اب برق وگاز داده شد- مجوزچند کارخانه صادرشد و دردهای دیگه و....
مردم مومن اینجوری دیدارها رو کاسب محل هم درطول یکسال انجام میداد و بیشتر ازاین مردم را میدید به اینها خوش نباشید شما که خونه یه ادم بدبخت میرید با بوق و کرنا و شیپور و هزارتا خبرنگارمیبرید این نوع کارهای شما عاقبت به خیر ندارد و همینطوری است که خداوند خیر و برکت رو ازاین استان گرفته است و رشد نمیکند بهرحال این نوع امارهای شما ها اشتغال و رفع بیکاری جوانان نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.